Buscar


 
Número Título
 
Núm. 17 (2016): La Publicidad en Iberoamérica Political Advertising and its effects on a pluralist electoral coverage Resumen  PDF (English)
Juan Cristóbal Portales Echeverría, María Lourdes Vinuesa Tejero
 
2016: Nº Especial 1 | Teens and Ads Minors trapped in the magical world of augmented reality, advergaming and social networks Resumen  PDF (English)
M. Esther del Moral Pérez, Lourdes Villalustre Martínez, M. Rosario Neira-Piñeiro
 
2016: Nº Especial 1 | Teens and Ads Women’s image on video game covers: a comparative analysis of the spanish market (2011-2015) Resumen  PDF (English)
Noelia García Castillo, Tamara Bueno Doral
 
2016: Nº Especial 1 | Teens and Ads Values perception in food commercials with dietary strategies Resumen  PDF (English)
Lluís Mas Manchó, Àngel Rodríguez Bravo, Norminanda Montoya Vilar, Fernando Morales Morante, Elaine Lopes, Andre Wilson Salgado
 
Núm. 17 (2016): La Publicidad en Iberoamérica Analysis of character construction in transmedia advertising narrative Resumen  PDF (English)
Pablo Garrido Pintado, Óscar Estupiñán Estupiñán
 
2016: Nº Especial 1 | Teens and Ads A theoretical review of the child socialisation process in Spain Resumen  PDF (English)
Esther Martínez Pastor, Miguel Ángel Nicolás Nicolás, Almudena García Manso
 
2016: Nº Especial 1 | Teens and Ads Advertising , Children, Family and Education Resumen  PDF (English)
Luis Rodrigo Rodrigo Martín, Isabel Rodrigo Martín
 
2016: Nº Especial 1 | Teens and Ads Competences and Media Literacy in Primary Resumen  PDF (English)
Patricia Núñez Gómez, Marcel Higuera Brunner, Beatriz Lamelas Ocaña, María José Estables
 
2016: Nº Especial 1 | Teens and Ads Children in front of the television: the adultisation and digitisation of audiovisual content Resumen  PDF (English)
Ramón Martín-Guart, José Fernández Cavia
 
2016: Nº Especial 1 | Teens and Ads The sexualization of children through advertising, fashion brands and media Resumen  PDF (English)
Carmen Llovet Rodríguez, Mónica Díaz-Bustamante Ventisca, Beatriz Patiño Alves
 
Elementos 1 - 10 de 10

Consejos de búsqueda:

  • Los términos de búsqueda no distinguen entre mayúsculas y minúsculas
  • Las palabras comunes serán ignoradas
  • Por defecto, sólo aquellos artículos que contengantodos los términos en consulta, serán devueltos (p. ej.: Y está implícito)
  • Combine múltiples palabras conO para encontrar artículos que contengan cualquier término; p. ej., educación O investigación
  • Utilice paréntesis para crear consultas más complejas; p. ej., archivo ((revista O conferencia) NO tesis)
  • Busque frases exactas introduciendo comillas; p.ej, "publicaciones de acceso abierto"
  • Excluya una palabra poniendo como prefijo - o NO; p. ej. -política en línea o NO política en línea
  • Utilice * en un término como comodín para que cualquier secuencia de caracteres concuerde; p. ej., soci* moralidad hará que aparezcan aquellos documentos que contienen "sociológico" o "social"